Založ si blog

Archív: júl, 2015

Chcem parkovať na ručnú brzdu

Za posledné dni snáď ešte nebola významnejšia mestská časť, ktorá by neodhlasovala zavedenie parkovacej politiky. Petržalka, Nové Mesto, Karlovka, Dúbravka… A teraz k veci. Mestské časti už neveria hlavnému mestu a konajú na vlastnú päsť. Súboj o zavedenie parkovacieho systému nikde nebude jednoduchý. Veď nad každým, kto poruší pravidlá bude visieť meč, alebo […]

Pokračovanie článku

Ja som SDKÚ

Ja som SDKÚ, aj takýmto mottom sa riadil Ivo Nesrvonal pred voľbami na primátora. S rovnakým mottom sa tam aj dostal a rovnako začal aj riešiť problém s hazardom. Či riešiť, alebo len zviditeľniť ťažko povedať. Podobne ako on nezávislý, tak aj ostatní členovia jeho strany sa začali naplno zaoberať nechutným a život berúcim hazardom. Áno, podľa SDKÚ je to tak. […]

Pokračovanie článku

Slovan predsa bude hrať v KHL! Vďaka Ficovi! ?

Od malička hrávam hokej. Začínal som v Slovane a hoci som neskôr hral za BEZ, neskôr HK Ružinov, aj tak som bol vždy slovanistom. Prvú sezónu v KHL som bol na každom zápase, neskôr mi už pracovné povinnosti nedovolili navštíviť každý zápas, ale všetky som poctivo sledoval. Treba si uvedomiť, že KHL je druhá najsilnejšia liga na svete a Slovan nás tam vcelku dôstojne […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Stoltenberg: Miesto Ukrajiny je v NATO, Moskva musí pochopiť, že nemôže vyhrať. Rusi dobyli Semenivku

ONLINE: Stoltenberg: Miesto Ukrajiny je v NATO, Moskva musí pochopiť, že nemôže vyhrať. Rusi dobyli Semenivku

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 85391x
Priemerná čítanosť článkov: 7763x

Autor blogu

Kategórie